Reclamă plătită
Reclamă plătită
Reclamă plătită
Procesul de cumpărare al unui produs de pe platforma ICONIS poate fi efectuat urmărind indicațiile oferite. Vom oferi suport cumpărătorului pentru orice nelămurire sau întrebare cu referire la procesul de cumpărare.
Primul pas constă în crearea unui cont, urmând să completezi corect datele și adresa de livrare. Desigur acești pași pot fi completați și mai târziu, la efectuarea unei comenzi.
După ce contul tău a fost creat, poți începe căutarea.
Cum găsesc produsele?
Pe pagina principală vei găsi: cele mai căutate produse, alegerile utilizatorilor de top, precum și produsele favorite ale echipei ICONIS.
În cazul în care cauți un anumit tip de produs, poți limita căutarea cu ajutorul filtrelor noastre în funcție categorii (femei / bărbați / copii), subcategorii (rochii / pantaloni / fuste / hanorace etc.), după culoare (negru / alb / bej / mov etc.) sau imprimeul dorit (dungi / carouri / leopard etc.)
De asemenea, poți genera căutarea direct de pe platforma noastră a produsului dorit, prin intermediul butonului Cautare/Search. Câteva exemple de căutări: „rochie cu paiete”, „cămașă în dungi” etc.
Dacă un produs ți-a atras atenția, dar încă ești indecis cu privire la achiziționarea acestuia, poți adaugă acest produs în secțiunea Favorite, prin apăsarea butonului în formă de inimă localizat mereu langă produs. Toate produsele pe care le-ai marcat prin apăsarea butonului în formă de inimă, le vei putea găsi în contul tău, grupate la secțiunea Favorite.
ATENȚIE! Marcarea produselor ca Favorite nu implică și rezervarea acestora. Ele pot dispărea sau pot fi cumpărate de altcineva.
Dacă dorești achiziționarea produsului, apasă butonul “Adaugă în coș”. Pentru a continua tranzacția, apasă pe butonul „Coșul meu”. După efectuarea acestor pași, vei putea completa datele tale.
Dacă detaliile contului (ex. adresa de livrare) nu sunt completate, le poți completa fără probleme când cumperi un produs.
Dacă ai un cod de reducere pe platforma ICONIS poate fi adăugat în secțiunea specială Cod de reducere din pagina de plată. În urma acestui proces, reducerea va fi aplicată pentru comanda ta.
Poți achiziționa simultan mai multe produse, chiar dacă sunt vândute de persoane diferite. Pentru că furnizorii sunt diferiți, trebuie avut în vedere că prețul pentru transport va trebui achitat individual pentru fiecare tranzacție.
Vânzătorul este anunțat îndată ce tranzacția este încheiată. În termen de 5 zile lucrătoare, acesta are obligația să trimite coletul către tine, prin curier. În cazul în care vânzătorul nu reușește să trimită coletul în timp util, ne poate contacta, iar noi te vom anunța.
Livrarea este mereu achitată de către cumpărător. Platforma ICONIS îți va trimite notificări constant în legătură cu locația coletului și data livrării. Returul este deasemenea achitat de către cumpărător.
În cazul în care coletul a ajuns, iar produsul corespunde cu pozele și descrierea, te rugăm să lași un review vânzătorului respectiv. Pe baza review-ului, vor ști și alți cumpărători dacă vânzătorul este de încredere.
Echipa ICONIS oferă posibilitatea de a returna produse în cazul în care coletul a ajuns la destinație, iar produsul respectiv este deteriorat, defectuos sau nu corespunde cu pozele sau cu descrierea de pe Platformă, caz în care vânzătorul respectiv va fii penalizat de către echipa ICONIS. În cazul în care produsul nu este pe placul cumpărătorului, acest produs se poate returna iar costul transportului va fii achitat de către acesta.
ATENȚIE ! Produsul poate fii returnat doar dacă cumpărătorul semnalează în primele două zile de la primire că dorește returul. Returul poate fii efectuat în decurs de 14 zile lucrătoare, dar echipa ICONIS trebuie anunțată în primele două zile, pentru a nu vira banii vânzătorului. În cazul în care cumpărătorul nu anunțat în primele două zile echipa ICONIS, returul numai este posibil.
Te rugăm să semnalezi eventualele probleme în maxim 2 zile lucrătoare. Poți oferi un review vânzătorului respectiv pentru a aduce la cunoștință și celorlalți cumpărători.
Îți oferim următoarele sugestii pentru review:
Numărul stelelor | Descrierea situației |
---|---|
1-2 | Produsul nu a fost livrat, a ajuns deteriorat sau are defecte care nu corespund descrierii din listarea de pe Platformă |
3 | O experiență neutră, modul de prezentare al produselor ar putea fi îmbunătățit (pozele, descrierea produsului sau modul de împachetare ar putea fi mai bune) |
4-5 | O experiență foarte bună sau perfectă, procesul tranzacției a fost foarte ușor de dus la bun sfârșit, fără probleme întâmpinate, produsul corespunde descrierii din listarea de pe Platformă |
Îți oferim câteva sfaturi pentru a avea o experiență cât mai plăcută cumpărând de pe platforma ICONIS:
Ce fac dacă îmi place un produs?
Ce fac dacă doresc să cumpăr produsul?
Ce se întâmplă după ce am achitat Produsul?
Ce trebuie să fac după ce produsul mi-a fost livrat?
Care sunt metodele de plată acceptate?
Personalizează-ți experiența în funcție de preferințele tale!
Reclamă plătită
Reclamă plătită